We learn from hearing about it, seeing it done, then doing it ourselves.

Nina Allen Freeman

Mijn acteurschap, ervaring als docent drama en werkzaamheden als trainingsacteur geven mij een grote rugzak waarmee ik op een eigen persoonlijke manier trainingen ontwerp én geef. Passend bij jouw organisatie en hulpvraag.

Ik maak gebruik van aktieve werkvormen, theoretische modellen en rollenspel. Met als resultaat leren door ervaren en met plezier!

 

Ik geef weer trainingen, we hebben tijd en mogen weer met ruimte in een ruimte.

 

Zie mijn aanbod hieronder

De reacties van mijn collega’s waren erg positief. Ze waren – net als ik trouwens – onder de indruk van de heldere manier waarop Hanneke tekst en uitleg gaf over het omgaan met lastige bezoekers. Vooral het verhaal over de statusladder is erg bruikbaar in hun dagelijkse praktijk. Zelf vond ik de manier waarop Hanneke schakelde tussen de rollen van trainer en acteur bijzonder knap. Mooi ook hoe snel Hanneke ook een veilige omgeving wist te creëren.  

Jan van Zijverden

Conservator, Drents Museum

Vraag gerust een offerte aan of een gesprek zodat ik iets moois op maat voor je maak.

Trainingen die ik kan aanbieden.

Indien nodig werk ik graag samen met een cameraman en een stemcoach.

Media

Omgaan met de pers, voor de camera en toch kunnen blijven staan achter jouw verhaal, zijn de basisprincipes van deze training. We werken aan je doelstellingen. Wat wil je vertellen en wat niet!? En lukt dit voor de camera?

 

 

Uitstraling

Je eerste indruk is (helaas) datgene wat men van jou onthoud. Voordat er naar je geluisterd wordt is er al bepaald of er überhaupt echt naar je geluisterd gaat worden! In deze training leer je wat de eerste indruk betekent en wat je daarmee kan doen. Ben jij warm competent genoeg?

Story design

Wat je wilt zeggen is helder, maar de opbouw van je verhaal kan bepalend zijn voor de impact. Het effect op de ander. In deze training leer je vertelstructuren en het maken van doelgroepanalyses die jou als spreker houvast geven en meer overtuigingskracht.

 

Hospitality

Een vriendelijke uitstraling en het echt kunnen maken van contact zijn de basisvoorwaarden voor goede hospitality. We gaan aan de slag met de basisprincipes van contact maken, erkennen van problemen en inzicht in je eigen uitstraling. Goed contact voorkomt conflicten en zelfs agressie.

← Hier ben ik makkelijk te vinden.

 Stuur mij een Pm en ik zal zsm reageren via de mail of telefonisch.